سرگذشت ایمانی برادر قدير سميع


اسم من قدیر سمیع است. درافغانستان درولايت باميان ولسوالي شومبول در یک خانواده مذهبی و اسلامی بدنیا آمدم. شرایط دروطن ما رو به وخامت گذاشت و ما مجبور به ترک وطن شده به کشورایران مهاجرشویم. درحالت غربت احساس كمی دروجودم داشتم ودرجستجوی حقيقت بودم . من مدتی با اين سردرگمی به سر ميبردم تا اینکه به یکی از کشورهای اورپایی مهاجرت كردم. درآن جا نیزدرجستجوی حقیقت بودم تا اینکه توسط دوستان افغان که پیروان عیسی بودند در يک جلسه خانگی  وبعداً در كليسا دعوت شدم.
مدتی زیادی از رفتن من به كليسا نشده بود که متوجه شدم آن چيزی را كه در دین خود داشتم و پیرو آن بودم ومطالبی را که شنيده بودم ویا مطالعه كرده بودم با فرموده های كتاب مقدس تفاوت داشت. این مطلب مرا به این امرمتقاعد نمود که هرچه بیشتراز گذشته مطالعه نمایم وهرچه بيشتر جستجوکنم. 
من در گذشته نيز شنيده بودم كه عيسی مسیح ازجمله پاك ترين پیغمبران است و بهترين معجزات را نیز انجام داده است. اما مشكلی اصلی من در ین بود که فكرميكردم مسيحيان سه خدا دارند يعني پدر وپسر وروح القدس. بيش ترين سوالات من هم درین باره بود. تااينكه جواب این سوالات را دریافت نمودم و درك نمودم كه خدا همان خداوند يکتا است که مسیحیان هم به او باور دارند. عیسی مسیح به زمين آمد و جسم پوشيد و اينقدر ما را دوست داشت كه به صليب کشیده شد و بار مشكلات ما را حمل كرد وكفاره گناهان ما شد. بعد از درك اين مسأله كم كم آرام گرفتم. مرا روح القدس هدايت كرد كه هرروزه بايد انجيل بخوانم ومشكلاتی را كه درگذشته ديده بودم فراموش كنم. در گذشته دل من پراز نفرت بود ورنج های كه ديده بودم هرروز آزارم ميداد. از مدت که من انجيل را خواندم ياد گرفتم كه عيسی مسيح ميگويد:« كسانيكه نسبت به ما بدی كرده اند ببخشيم ». پس من هم کسانی را که به من بدی نموده بودند باید ببخشم و برای شان دعا خیر نمایم.
درسال ٢٠٠٧ به عیسی مسیح ايمان آوردم وغسل تعميد گرفتم. از سال  ٢٠٠٩ به اینطرف با دیگر پیروان عیسی مسیح با هم یکجا خداوند را در یک محل عبادت مینماییم. خدا را شکر  که از درون نيز تغييراتی درمن بوجود آورده است که با عث خوشحالی و اطمینانم در عيسای مسیح ، نجات دهنده ام میگردد که واقعاً نجات دهندۀ تمام بشر هم است. فعلا پريشانی كه دردرون من وجود داشت رفع شده و خوشحالم كه به عنوان يک مسيحی ميتوانم دشمنانم رامحبت كنم. خدا را شكر که او همه بشر را دوست دارد فرق نميكند كه مسلمان باشد يا مسيحی. من ايمان دارم به خدایی كه مردم جهان را آنقدر محبت نمود كه يگانه فرزند خود را برای نجات شان برروی زمين فرستاد یعنی توسط عیسی مسیح كلمه محبت که دردل ما جا گرفته گرفته است.
بعد از ایمان آوردن به عیسی مسیح، تصمیم گرفتم که گذشته خود را فراموش کنم  و مانند عیسی مسيح همه را دوست داشته باشم. من مطمئن هستم كه درمرگ و رستاخيز مسيح شریک هستم. اگر شما میخواهید که نجات را با فیض وبرکت عیسی مسیح بدست آورید پس زند گی نو را باعيسای مسيح آغاز كنید. «در هیچ کس دیگر رستگاری نیست و در زیر آسمان هیچ نامی جز نام عیسی به مردم عطا نشده است تا بوسیله ای آن نجات یابیم.» (اعمال۴:۱٢) خداوند به شما برکت نصیب کند. آمین
برادركوچك شما قدير درمسيح

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر